內蒙古重要產業簡介

香港最出名就係金融同服務業,內蒙古又有咩係出名?

內蒙古咁大個草原,點少得畜牧業?肉類、入乳制品、山羊绒就出名犀利架啦,伊利、蒙牛呢两大集團, 就算無飲過食過佢地嘅產品都聽過掛。

除此之外,大家應該比較少知道其他產業。例如,以伊泰集團、內蒙古電力集團等能源企業為主的能源工業,主要發展區內火力、風力和光伏發電。另外,高新技術產業亦係內蒙古一個發展非常迅速嘅產業,稀土、光伏、雲計算、生物制藥都已經發展得好成熟!而烏蘭察布市就有現代農業科技園區,皮件產業園同察哈爾工業園。

我地嘅實習團,除咗去景點遊玩之外,最重要係會帶大家去睇睇當地最勁嘅企業,一啲係香港或其他城市都冇嘅企業,有啲仲係唔對外開放參觀架!

一個實習團可以參觀到咁多野,呢個係其他一般實習團做唔到架!機會唔等人啊,過咗報名時間又要等一年啊!快點報名啦!

報名請到: https://forms.gle/sFAWhZbkBLfcgq488 填好後會有職員聯絡你!

下一篇同你講下內蒙古嘅美景美食,唔好錯過啊!